Alkeiskurssille ilmoittautuminen

Mistä ilmoittaudun?
Alla olevalla painikkeella, voit ilmoittautua alkeiskurssille! Sinut ohjataan Google Forms lomakkeeseen, johon voit täyttää tarvittavat tiedot!

Onko alkeiskurssilla ikärajaa?
Palkkakorppien jäsenyyden ja alkeiskurssin ikäraja on 18 vuotiaille!

Paljon kurssi maksaa? Milloin saan ensimmäisen laskun?
Alkeiskurssi maksaa 40€ kokonaisuudessaan, ensimmäiset kaksi käyntikertaa ovat ilmaiset!
Jos haluat kokeilujakson jälkeen jatkaa, sinulle luodaan lasku, joka lähetetään antamaasi sähköpostiosoitteeseen.

Kauanko alkeiskurssi kestää ja mitä siellä opitaan?
Alkeiskurssi kestää 2kk kokonaisuudessaan, eli sisältää kaikki 8 kpl treenipäivää.
Jakson aikana opit perusjuttuja, ensin ymmärtämään, sitten harjoittelemaan ja lopulta käyttämään niitä tehokkaasti käytännön tilanteissa!

Jäsenyys ja hinnasto

HintaVoimassaolo
Jäsenyys50€kalenterivuosi
Treenimaksu (1kk)20€1kk
Alkeiskurssi40€2kk

Milloin olen virallisesti jäsen?
Jäsenyys tulee voimaan, kun olet hakenut jäseneksi alla olevalla lomakkeella ja hallitus on hyväksynyt sinut jäseneksi!

Mitä jos en halua miekkailla, vaan pelkästään elävöittää? Joudunko silti maksamaan treenimaksun?
Treenimaksua ei tarvitse maksaa, jos et ole miekkailutreeneissä mukana, vaan haluat harrastaa pelkkää elävöitystä seurassa! Jos olet kuitenkin korppien jäsen, laskutamme kuitenkin jäsenmaksun vuosittain!

Mitä jos en pääse treenaamaan kokonaisen kuukauden aikana?
Jos haluat lopettaa treenaamisen esim sairastumisen tai muiden kiireiden vuoksi hetkeksi, ilmoita ainakin kuukausi ennen seuraavaa laskutusta, niin sinun ei tarvitse maksaa treenauksesta! Erikoistilanteista voit konsultoida rahastonhoitajamme kanssa esim discord kanavan kautta!